Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Zodra u het product dat u wilt aanschaffen heeft gevonden, geeft u het aantal stuks aan dat u wilt bestellen. Elk item wat een groene status heeft, is op voorraad, voor oranje hebben wij een beperkte voorraad of een levertijd van 1 a 2 dagen extra, rood staat over het algemeen voor een levertijd van ongeveer 3 tot 4 werkdagen. Zodra u het aantal heeft ingevuld, klikt u op ‘Bestellen’. Hierna wordt u doorgeleid naar uw winkelwagen waar u overzichtelijk kunt zien welke producten in welke aantallen er in uw winkelwagen staan. Ook is duidelijk zichtbaar:
De levertijd van de producten;
Het totale aankoopbedrag;
De verzend- en verpakkingskosten;
Het totaalbedrag van uw bestelling inclusief BTW. De BTW wordt duidelijk uitgesplitst op de factuur die u per e-mail ontvangt.
Bij alle betaalmogelijkheden, behalve als u kiest voor 'vooruitbetalen per bank', staat uw bestelling direct als betaald gemarkeerd. Wij nemen uw bestelling dan dezelfde werkdag nog in behandeling. Als u kiest voor 'vooruitbetalen per bank', vragen wij u om uw e-mailberichten bij te houden totdat u bericht ontvangt dat uw bestelling als betaald is gemarkeerd. Indien dit niet binnen drie werkdagen gebeurd, is er wellicht iets misgegaan met de betaling en verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.
Indien u nog andere producten wilt bestellen, klikt u in de winkelwagen op ‘verder winkelen’.
Zodra alle producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen staan, klikt u op ‘Bestel deze artikelen’. De pagina met de verzendgegevens verschijnt, er zijn nu twee opties:
1. U heeft al eens eerder bij Circuitje.nl besteld, in dat geval kunt u uw inloggegevens invullen en inloggen. Zodra u bent ingelogd, kunt u uw eerder ingevulde gegevens gebruiken.
2. U bestelt voor de eerste keer bij Circuitje.nl, in dat geval vult u al uw gegevens in. Zodra u uw eerste bestelling bij ons heeft geplaatst, krijgt u per e-mail inloggegevens zodat u bij een volgende bestelling enkel hoeft in te loggen. U hoeft dan uw gegevens niet opnieuw in te vullen.
Nadat u een keuze heeft gemaakt, wordt u op een gemakkelijke wijze door het betaalproces geloodst.
U krijgt op verschillende momenten via een e-mail bericht van ons:
1. Zodra de bestelling is geplaatst;
2. Op het moment dat wij uw bestelling in behandeling hebben genomen;
3. In het geval van een bankoverschrijving: zodra uw bestelling als betaald wordt gemarkeerd;
4. Zodra uw bestelling wordt verzonden.
De levertijd van de producten;
Het totale aankoopbedrag;
De verzend- en verpakkingskosten;
Het totaalbedrag van uw bestelling inclusief BTW. De BTW wordt duidelijk uitgesplitst op de factuur die u per e-mail ontvangt.
Bij alle betaalmogelijkheden, behalve als u kiest voor 'vooruitbetalen per bank', staat uw bestelling direct als betaald gemarkeerd. Wij nemen uw bestelling dan dezelfde werkdag nog in behandeling. Als u kiest voor 'vooruitbetalen per bank', vragen wij u om uw e-mailberichten bij te houden totdat u bericht ontvangt dat uw bestelling als betaald is gemarkeerd. Indien dit niet binnen drie werkdagen gebeurd, is er wellicht iets misgegaan met de betaling en verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.
Indien u nog andere producten wilt bestellen, klikt u in de winkelwagen op ‘verder winkelen’.
Zodra alle producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen staan, klikt u op ‘Bestel deze artikelen’. De pagina met de verzendgegevens verschijnt, er zijn nu twee opties:
1. U heeft al eens eerder bij Circuitje.nl besteld, in dat geval kunt u uw inloggegevens invullen en inloggen. Zodra u bent ingelogd, kunt u uw eerder ingevulde gegevens gebruiken.
2. U bestelt voor de eerste keer bij Circuitje.nl, in dat geval vult u al uw gegevens in. Zodra u uw eerste bestelling bij ons heeft geplaatst, krijgt u per e-mail inloggegevens zodat u bij een volgende bestelling enkel hoeft in te loggen. U hoeft dan uw gegevens niet opnieuw in te vullen.
Nadat u een keuze heeft gemaakt, wordt u op een gemakkelijke wijze door het betaalproces geloodst.
U krijgt op verschillende momenten via een e-mail bericht van ons:
1. Zodra de bestelling is geplaatst;
2. Op het moment dat wij uw bestelling in behandeling hebben genomen;
3. In het geval van een bankoverschrijving: zodra uw bestelling als betaald wordt gemarkeerd;
4. Zodra uw bestelling wordt verzonden.
Zakelijk bestellen
Ook zakelijk kan je bij Circuitje.nl bestellen. Je hebt de mogelijkheid om het Kvk nummer en BTW nummer in te vullen.
Ook zakelijke klanten buiten Nederland kunnen bij ons bestellen. Het is belangrijk dat je alle gegevens invult die verplicht zijn gesteld en dat het BTW-nummer overeenkomt met het adres waar je bedrijf is gevestigd. Indien alle gegevens correct zijn, wordt er automatisch een intracommunautaire verwervings order van gemaakt. Kloppen de gegevens niet dan zijn wij genoodzaakt BTW in rekening te brengen.
Mocht er een andere reden zijn waardoor je niet zakelijk kunt bestellen maar wel een geldig BTW nummer hebt, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice op info@Ciruitje.nl. Wij zullen jouw aanvraag in behandeling nemen en er na verificatie een intracommunautaire verwervings order van maken.
Wij vervoeren onze pakketten met PostNL. PostNL levert ook op zaterdag indien wij uw bestelling op vrijdag aan u verzenden. Als uw bedrijf op zaterdag is gesloten, zal PostNL op maandag wederom aanbieden.
Ook zakelijke klanten buiten Nederland kunnen bij ons bestellen. Het is belangrijk dat je alle gegevens invult die verplicht zijn gesteld en dat het BTW-nummer overeenkomt met het adres waar je bedrijf is gevestigd. Indien alle gegevens correct zijn, wordt er automatisch een intracommunautaire verwervings order van gemaakt. Kloppen de gegevens niet dan zijn wij genoodzaakt BTW in rekening te brengen.
Mocht er een andere reden zijn waardoor je niet zakelijk kunt bestellen maar wel een geldig BTW nummer hebt, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice op info@Ciruitje.nl. Wij zullen jouw aanvraag in behandeling nemen en er na verificatie een intracommunautaire verwervings order van maken.
Wij vervoeren onze pakketten met PostNL. PostNL levert ook op zaterdag indien wij uw bestelling op vrijdag aan u verzenden. Als uw bedrijf op zaterdag is gesloten, zal PostNL op maandag wederom aanbieden.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Een bestelling kan onder bepaalde omstandigheden worden gewijzigd. Dit kan enkel indien jouw bestelling de status 'in behandeling' heeft. Indien jouw bestelling deze status nog heeft, neemt dan contact op via email op info@Ciruitje.nl.
Indien jouw bestelling de status 'Verzonden' heeft, is het niet meer mogelijk om jouw order nog te wijzigen.
Indien jouw bestelling de status 'Verzonden' heeft, is het niet meer mogelijk om jouw order nog te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling nog ongedaan maken?
Indien jouw bestelling de status 'In behandeling' heeft, kan je jouw order annuleren en boeken wij het volledige bedrag terug op je rekening. Hebben wij je bestelling reeds verzonden dan kan je jouw order enkel annuleren door de producten aan ons retour te zenden met behulp van een retourformulier dat je kunt aanvragen bij onze klantenservice. Indien de retour gestuurde producten voldoen aan de retourvoorwaarden, zullen wij het aankoopbedrag van de producten aan je terugboeken.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Afhalen is bij ons niet mogelijk, wij versturen uitsluitend onze producten.
Verzending
Berekenen jullie verzendkosten?
De verzendkosten bedragen:
- binnen Nederland bij elke bestelling: Gratis
- binnen België & Luxemburg € 4,95,-
- binnen Nederland bij elke bestelling: Gratis
- binnen België & Luxemburg € 4,95,-
Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?
Als je een ander afleveradres wilt opgeven, bijvoorbeeld omdat je iets bestelt voor iemand anders of omdat je een ander factuuradres wilt opgeven, kunt je dit aangeven in het bestelproces.
Met welke bedrijf worden de pakketten verzonden?
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL op werkdagen tussen 09.00 en 21.30 uur en op zaterdagen tot 17.00. Als je bij de eerste bezorging niet thuis bent, wordt het pakket een werkdag bij het dichtstbijzijnde PostNL punt afgeleverd.
Wat is de levertijd van producten?
Circuitje.nl verzendt je bestelling, mits compleet, op voorraad en betaald, op werkdagen binnen 24 uur. Zo wordt 99% van alle geplaatste bestellingen dezelfde (werk)dag verzonden. Bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst en betaald met iDeal, MiniTix, PayPal, Vpay, Mister Cash, Visa, Mastercard of Maestro worden dezelfde werkdag verzonden met PostNL.
Indien je kiest voor 'vooruitbetaling per bank', kan het één tot twee werkdagen duren voordat de betaling ons bereikt. Hierdoor loopt het verzenden van je bestelling vertraging op.
Indien je kiest voor 'vooruitbetaling per bank', kan het één tot twee werkdagen duren voordat de betaling ons bereikt. Hierdoor loopt het verzenden van je bestelling vertraging op.
Wanneer kan ik de bezorging verwachten?
Binnen Nederland:
Besteld op maandag vóór 16.00 dan zal de bezorging op dinsdag plaatsvinden.
Besteld op dinsdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op woensdag plaatsvinden.
Besteld op woensdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op donderdag plaatsvinden.
Besteld op donderdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op vrijdag plaatsvinden.
Besteld op vrijdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op zaterdag plaatsvinden.
Besteld op zaterdag dan zal de bezorging op dinsdag plaatsvinden.
Besteld op zondag dan zal de bezorging op dinsdag plaatsvinden.
Voor België en Luxemburg geldt dat bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst, vaak ook binnen één werkdag worden geleverd in België en Luxemburg, maar je dient er rekening mee te houden dat dit dus ook 2 werkdagen kan duren.
Levertijden gaan in vanaf het moment dat betaling binnen is.
In alle gevallen zijn wij afhankelijk van de snelheid van onze bezorgers. In 97% van de gevallen maken zij de beloofde levertijd waar.
Besteld op maandag vóór 16.00 dan zal de bezorging op dinsdag plaatsvinden.
Besteld op dinsdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op woensdag plaatsvinden.
Besteld op woensdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op donderdag plaatsvinden.
Besteld op donderdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op vrijdag plaatsvinden.
Besteld op vrijdag vóór 16.00 dan zal de bezorging op zaterdag plaatsvinden.
Besteld op zaterdag dan zal de bezorging op dinsdag plaatsvinden.
Besteld op zondag dan zal de bezorging op dinsdag plaatsvinden.
Voor België en Luxemburg geldt dat bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst, vaak ook binnen één werkdag worden geleverd in België en Luxemburg, maar je dient er rekening mee te houden dat dit dus ook 2 werkdagen kan duren.
Levertijden gaan in vanaf het moment dat betaling binnen is.
In alle gevallen zijn wij afhankelijk van de snelheid van onze bezorgers. In 97% van de gevallen maken zij de beloofde levertijd waar.
Krijg ik ook een track&trace code?
Zodra jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een e-mail. In het geval van een pakket wordt in deze e-mail de Track & Trace code van jouw zending vermeld. Met deze code kan je jouw bestelling de eerstvolgende werkdag volgen op de website van PostNL en weet je op welke dag je bestelling wordt bezorgd.
Op de dag van levering ben ik niet thuis, wat gebeurt er dan?
PostNL bezorgt zes dagen in de week. Indien je niet thuis bent, zal de postbode het pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw aanbieden bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt waar je het pakket kan afhalen. Je ontvangt bericht van de bezorger waar je het pakket kunt afhalen. Op het servicepunt wordt naar je legitimatiebewijs gevraagd. Je dient het pakket binnen twee weken af te halen, daarna wordt jouw bestelling naar WifiHouse retour gezonden.
Retourneren
Wat is de retourprocedure?
Om een bestelling te retourneren onderneem je de volgende stappen:
Meldt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling dat je het product retour wil sturen op basis van Wet Koop op Afstand via email. Je hoeft hierbij geen reden aan te geven van retourneren. Je wordt dan via email ingelicht over de verdere procedure, dit verschilt per aanvraag dus die kunnen wij alleen individueel in behandeling nemen. Wil je een product retourneren op basis van een defect, neem dan uiterlijk binnen 14 dagen nadat je het defect heeft geconstateerd contact op, wij nemen dan samen met je door wat voor jou de beste oplossing is.
Om geretourneerde producten te kunnen wederverkopen is de verpakking van producten belangrijk. Producten dienen daarom onaangebroken, in de originele verpakking en onbeschadigd retour te worden gestuurd. Indien een verpakking toch beschadigd is, kan Circuitje.nl er voor kiezen het product deels te vergoeden. Schrijf in ieder geval geen tekst op de verpakking en plak geen stickers of plakband op de verpakking. Wij vragen je de retour te zenden producten in een omdoos te verpakken om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden toegestuurd. Wij verzoeken je op de retourzending duidelijk het retournummer te vermelden. Let op: Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.
De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij je vervoerder.
Meldt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling dat je het product retour wil sturen op basis van Wet Koop op Afstand via email. Je hoeft hierbij geen reden aan te geven van retourneren. Je wordt dan via email ingelicht over de verdere procedure, dit verschilt per aanvraag dus die kunnen wij alleen individueel in behandeling nemen. Wil je een product retourneren op basis van een defect, neem dan uiterlijk binnen 14 dagen nadat je het defect heeft geconstateerd contact op, wij nemen dan samen met je door wat voor jou de beste oplossing is.
Om geretourneerde producten te kunnen wederverkopen is de verpakking van producten belangrijk. Producten dienen daarom onaangebroken, in de originele verpakking en onbeschadigd retour te worden gestuurd. Indien een verpakking toch beschadigd is, kan Circuitje.nl er voor kiezen het product deels te vergoeden. Schrijf in ieder geval geen tekst op de verpakking en plak geen stickers of plakband op de verpakking. Wij vragen je de retour te zenden producten in een omdoos te verpakken om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden toegestuurd. Wij verzoeken je op de retourzending duidelijk het retournummer te vermelden. Let op: Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.
De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij je vervoerder.
Uitgesloten van retournering zijn?
- aangebroken of beschadigde producten;
- producten die in opdracht van de koper zijn vervaardigd of speciaal voor de koper zijn besteld;
- producten anders gekocht dan via Circuitje.nl;
- Circuitje.nl behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen wanneer de verpakking geopend is of indien het product is gebruikt of beschadigd.
- producten die in opdracht van de koper zijn vervaardigd of speciaal voor de koper zijn besteld;
- producten anders gekocht dan via Circuitje.nl;
- Circuitje.nl behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen wanneer de verpakking geopend is of indien het product is gebruikt of beschadigd.
Zijn er ook voorbeelden van een retour procedure?
1. het uit de verpakking halen van een product is vaak niet nodig om de juistheid te kunnen controleren. Na het bekijken van de foto van het product en na het lezen van productinformatie die wij bij ieder product verstrekken, kan je meestal bepalen of het product wel of niet geschikt is.
2. Je bestelt een product om ergens in te bouwen of te monteren en installeert het product. Na een paar dagen is de kwaliteit niet wat u ervan had verwacht. Omdat het product in gebruik is genomen, vervalt het recht op retournering.
2. Je bestelt een product om ergens in te bouwen of te monteren en installeert het product. Na een paar dagen is de kwaliteit niet wat u ervan had verwacht. Omdat het product in gebruik is genomen, vervalt het recht op retournering.
Hoe kan ik een product retour sturen?
Met uitsluiting van de genoemde voorwaarden, heb je ten allen tijde en zonder opgaaf van reden het recht om een product binnen 14 dagen te retourneren, dan wel de aankoop te herroepen. Indien je een verkeerd product hebt besteld of in het geval je het product niet nodig hebt, kun je het product, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en ongebruikt retour zenden. Om retourzendingen snel te kunnen afhandelen dien je eerst een email te sturen naar info@Ciruitje.nl om deze aan te melden. Ciruitje.nl staat bekend om zijn snelle afwikkeling van retourzendingen inclusief eventuele terugbetaling.
Retourzending, wie betaalt de verzendkosten?
Wettelijk zijn wij enkel verplicht de kosten van retourneren te vergoeden indien je een product ontvangen heeft dat je niet besteld hebt. Daarnaast vergoeden wij de kosten van retourneren als het geleverde artikel defect blijkt te zijn. In het geval dat je een product bij ons hebt besteld op basis van foutieve informatie op de site, worden de kosten van retourneren door ons vergoed. In alle andere gevallen zijn de kosten van retourneren voor jouw rekening.
Hoe kan ik een bestelling retour zenden?
Indien je een bestelling retour wilt zenden, zijn de bepalingen uit de Algemene Voorwaarden hierop van toepassing. Verreweg het gemakkelijkste is om je bestelling te versturen via een PostNL service punt. PostNL heeft in Nederland 2600 servicepunten, zodat er altijd wel een locatie bij u in de buurt te vinden is.
Via DHL is uiteraard het goedkoopst om naar ons terug te zenden, wij vergoeden voor een retourzending maximaal €5,75. Voor dit bedrag is het mogelijk het pakket via DHL aan ons retour te sturen.
Wij willen je er op attenderen dat wij geen producten retour nemen waarvan vooraf geen overleg is geweest met de klantenservice. Wij kijken altijd of het probleem is op te lossen voordat het als defect kan worden aangemerkt.
Via DHL is uiteraard het goedkoopst om naar ons terug te zenden, wij vergoeden voor een retourzending maximaal €5,75. Voor dit bedrag is het mogelijk het pakket via DHL aan ons retour te sturen.
Wij willen je er op attenderen dat wij geen producten retour nemen waarvan vooraf geen overleg is geweest met de klantenservice. Wij kijken altijd of het probleem is op te lossen voordat het als defect kan worden aangemerkt.
Kan ik een zakelijke bestelling ook retourneren?
De Wet kopen op Afstand is niet van toepassing op bedrijven. Bedrijven hebben wettelijk geen recht van herroeping. Indien bedrijven aangeschafte producten retour willen zenden, zijn er vaak wel mogelijkheden om je tegemoet te komen. Neem daartoe telefonisch contact op met onze klantenservice: per email op info@Ciruitje.nl
Kan ik mijn bestelling ook omruilen?
Om je bestelling om te ruilen, neem je eerst contact op met onze klantenservice. In overleg zetten wij alles in gang om je retour procedure zo makkelijk mogelijk te maken.
Garantie
Garantietermijn
Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie, de duur van de garantieperiode is afhankelijk van het product. Mocht het aangeschafte product binnen deze periode gebreken vertonen dan heb je recht op vervanging of reparatie van het product.
Je hebt geen recht op garantie indien:
- de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid;
- er sprake is van foutief gebruik door bijvoorbeeld het onjuist opvolgen van de bijgeleverde handleiding;
- er sprake is van schade door bijvoorbeeld val-, stoot of waterschade;
- er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage;
- er sprake is van schade ontstaan doordat u zelf poging deed tot reparatie.
Je hebt geen recht op garantie indien:
- de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid;
- er sprake is van foutief gebruik door bijvoorbeeld het onjuist opvolgen van de bijgeleverde handleiding;
- er sprake is van schade door bijvoorbeeld val-, stoot of waterschade;
- er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage;
- er sprake is van schade ontstaan doordat u zelf poging deed tot reparatie.
Garantieprocedure
Het is vervelend indien een product niet of niet naar behoren functioneert. Wij raden je aan altijd de gebruiksaanwijzing op of in de verpakking op te volgen, raadpleeg daarnaast ook de handleiding van je apparaat voor een eventuele oplossing.
Als een product direct na ontvangst niet goed functioneert, dien je dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Mocht het product defect blijken te zijn, zullen wij altijd voor een oplossing zorgen.
Houd je aan de volgende stappen als je een product in verband met garantie aan ons wilt retourneren:
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice.
Stuur (in overleg met de klantenservice) het defecte product zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen naar ons op.
Wij verzoeken je het product deugdelijk te verpakken voor verzending.
De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kan je een eventuele vermissing claimen bij je vervoerder.
Als een product direct na ontvangst niet goed functioneert, dien je dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Mocht het product defect blijken te zijn, zullen wij altijd voor een oplossing zorgen.
Houd je aan de volgende stappen als je een product in verband met garantie aan ons wilt retourneren:
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice.
Stuur (in overleg met de klantenservice) het defecte product zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen naar ons op.
Wij verzoeken je het product deugdelijk te verpakken voor verzending.
De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kan je een eventuele vermissing claimen bij je vervoerder.
Betaalmogelijkheden
Betalen door middel van een overboeking
Bij vooraf betalen dien je het totaalbedrag van jouw bestelling over te maken op Rabobank rekening NL97RABO0134277155 ten name van Circuitje.nl te Vorden onder vermelding van jouw bestelnummer. Jou bestelnummer is voor ons een belangrijk gegeven, wij verzoeken je dan ook om je bestelnummer bij de overboeking te vermelden.
Waarmee kan ik allemaal betalen?
Voor klanten die betalen vanaf een bank met iDeal / PayPal / Visa / Mastercard / Maestro / MiniTix / Vpay / Mister Cash hebben wij de mogelijkheid om direct na het bestellen de betaling af te ronden. Voor een betaling met iDEAL, MiniTix of PayPal rekenen wij geen kosten. Na het plaatsen van jouw bestelling krijg je een link naar de aparte beveiligde betaalomgeving, daar dien je de aangegeven stappen te volgen.